Taking too long? Close loading screen.
mm

גוגל מרחיבה את המודעות

כשגוגל בכבודה ובעצמה אומרת שהיא עומדת לעשות את השינוי הגדול ביותר שנעשה בממשק ה-Adwords בחמש עשרה השנים שעברו מאז הקמתו, לנו זה נראה כמו משהו שמחובותינו לכתוב עליו ולעדכן אתכם.

מה נשתנה הלילה הזה?

אנחנו יודעים שההקדמה הזו עשתה אתכם סקרנים אז נתחיל בסקירה של השינויים אותם הכניסה גוגל לתוקף בתחום הפרסום בגוגל בתקופה האחרונה:

  • המודעה החדשה תכלול שני שדות כותרות במקום הפורמט הישן שכלל רק כותרת אחת
  • מגבלת התווים של כל כותרת היא 30 תווים במקום המגבלה הישנה שעמדה על 25, כאשר בין שתי הכותרות יפריד מקף
  • שדה תיאור המודעה יכלול כעת 80 תווים מה שאומר שבסך הכל המודעה תכלול 140 תווים במקום 95
  • כתובת האתר תכלול שני נתיבים דינמיים לבחירתכם לאחר הוספת שם הדומיין – הטקסט שיתווסף בנתיבים לאחר שם הדומיין, יוכל לעזור ללקוחות להבין לאן הם בדיוק מגיעים לאחר שילחצו על המודעה.  כלומר, אם הגולשים ילחצו על מודעה שמכילה את ה-URL הבא: מגשי-אירוח/example.com – הם יבינו שהם יגיעו לעמוד של מגשי אירוח באתר קייטרינג בשם example, מגשי אירוח הוא נתיב דינמי.גוגל מרחיבה את המודעות
  • אין צורך להתאים את המודעה למובייל. אם בעבר הרבה מאיתנו היו יוצרים מודעה אחת לדסקטופ ומודעה אחת למובייל, אפשר להודות לגוגל שהורידו שלב אחד מיצירת הקמפיין שלנו. כעת המודעות יופיעו בצורה אופטימלית גם במובייל וגם בדסקטופ
  • חשוב לציין, שגוגל הודיעה שהחל מה-31 לינואר 2017 לא ניתן יהיה לייצר יותר מודעות בפורמט הישן וכל המודעות שיווצרו מאותו תאריך והלאה יהיו חייבות להיות בפורמט החדש. מודעות ישנות יוכלו להמשיך ולרוץ אך לא יהיה ניתן לערוך אותןגוגל מרחיבה את המודעות

אז מה הביגדיל?

אם אחרי שקראתם את כל השינויים הללו ועדיין לא הבנתם מה הביגדיל כנראה שאתם צריכים להחליף מקצוע, או פשוט לתת לנו לעשות לכם קצת סדר 🙂

לפני בערך כשנה גוגל החלה בניסויים לבחינת המודעות המורחבות וניסו להבין כיצד הם ישפיעו על הגולש. מה שעמד מאחורי המודעה המורחבת היא המחשבה של גוגל כיצד להתאים את ממשק ה-Adwords למובייל, שכן אחוז השימוש במובייל גבר על אחוז השימוש בדסקטופ. השינוי הראשון שעשו היה ניטרול המודעות שהופיעו בצד העמוד, שכן הן אינן רלוונטיות יותר למובייל.

הפורמט החדש של המודעות כמעט ומכפיל את השטח הנד”לני של המודעה. במובייל יש לכך אף משמעות גדולה יותר, שכן התצוגה במסך, קטנה יותר ובכך נוצר מצב שבו המודעה הראשונה תתפוס לנו כמעט את כל התצוגה. משמעות הדבר – התחרות על מי יופיע ראשון, תגדל אף יותר. Let the game begin!

בניסוי שערכה גוגל בו בדקה מודעות מורחבות מול מודעות ישנות נמצא כי מודעות מורחבות מקבלות CTR  גבוה יותר ב20% (!) מאשר מודעות הטקסט הישנות. לאלו מבנינו שאינם בקיאים עדיין בחומר CTR – Click Through Rate משמעו אחוז הלוחצים על המודעה מבין אלו שנחשפו אלייה.

ואיך מתכוננים ליום הדין?

העלו את דירוג המודעה ומהר!

דירוג המודעה תמיד היה הדבר החשוב ביותר בחשבון הAdwords- אבל כפי שהוסבר בפסקה הקודמת, כעת למודעות הראשונות יהיה יתרון עצום על אלו שיופיעו במקום הרביעי או החמישי לדוגמא, ואלו יהפכו ככל הנראה לכמעט ולא רלוונטיות.

קופי קופי קופי

 שדה גדול פי שניים לטקסט מגביר את חשיבות הטקסט פי שניים. כעת יהיו מספיק תווים על מנת להסביר ללקוח טוב יותר על העסק שלך. השתדלו תמיד להציג במודעה את ה USP שלכם (ההצעה הייחודית שלכם לצרכן, מה שמבדיל אתכם מהמתחרים) כדי לגרום לו ללחוץ דווקא על המודעה שלכם. צרו תמיד יותר ממודעה אחת כדי ליצור AB Testing  בין נוסחים שונים למודעה.

יד על הדופק!

השינוי יושק בינואר 2017, ולפי הניסוי שערכה גוגל שיעור ההקלקות על מודעות חדשות יהיה גבוה ב20% מהמודעות הישנות. שימו לכם תזכורת כבר מעכשיו לשנות את כל המודעות שלכם לפורמט החדש כדי ליצור יתרון מוקדם על המתחרים שכנראה יקח להם מעט יותר זמן להסתגל לשינוי או בכלל לשים לב אליו.

גוגל מרחיבה את המודעות

mm
נכתב ע”י:

כליל קמחי, מנהל קמפיינים באוורסט. עשה תואר בתקשורת במרכז הבינתחומי. נהנה לכתוב סטטוסים משעשעים בזמנו הפנוי והצליח לגעת באבק הכוכבים כשסטטוס שלו התפרסם בדף הפייסבוק של יבגני זרובינסקי. המוטו של כליל:
At the age where machine does everything better than human, be the only thing it can't, be creative!

Facebook Pagelike Widget
SignUp
עדכונים שוטפים יכולים לעזור ליצור חויית משתמש טובה יותר לגולשים שקוראים את התכנים שלכם

תגובות 0
+ הוסף תגובה
0